donderdag 4 april 2013

Sandwichen Sampler quilt

Het is weer een tijd geleden dat ik wat heb geplaatst. Ik durf het haast niet op m'n blog te plaatsen zo erg is het :( Ben afgelopen maand druk geweest met mijn allereerste sampler quilt. Hiermee ben ik in 2007 getart (en besmet met het quiltvirus) en heb de sampler quilt nooit in elkaar gezet. Dat kan natuurlijk echt niet en heb besloten deze nu maar eens af te gaan maken. Het is me gelukt de top af te krijgen en ga dit weekend de quilt sandwichen. Hieronder alvast een foto van de mooie achterkant stof. Ik ben er helemaal verliefd op. Het is een stof van Robert Kaufman van de serie Oriental Traditions. Deze ligt inmiddels ook al 6 jaar te wachten....



Nu nog even bedenken met welk garen ik deze quilt ga doorquilten... 

De little carrousel heeft in maart ook een label gekregen. Zonder label is ie natuurlijk niet echt af. Ik heb   de quilt flower carrousel genoemd. Dit natuurlijk omdat er zo'n gezellige bloempotjes onderstaan. 


Veel quiltplezier & liefs,

Saskia 


3 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,

    Ach ik heb een quilt waar ik in 1998 aan begonnen ben...die is nog steeds niet af...en mischien komt-ie ook nooit af! En zo kan ik er nog wel een paar noemen. Dus chapeau voor deze volgende stap bij de sampler

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je om deze sampler helemaal af te maken. Ik heb ook nog wat tops onder in de kast liggen die nog niet ge-quilt zijn. Het is gewoon nog nooit van gekomen, maar het komt heus wel af.
    Mooie stof voor de achterkant!
    Groetjes ( en bedankt voor je reactie op mijn blog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed zo, dat je hem nu kunt afmaken! soms blijven projecten wat langer liggen om dan ineens weer op te duiken en dat je dan denkt: waarom heb ik hem niet eerder afgemaakt?! op naar het eindresultaat :0)

    BeantwoordenVerwijderen