maandag 2 december 2013

Stil!

Tis al een tijdje heel erg stil op mijn blog. Ben uiteraard nog wel aan het quilten en patchen geweest maar heb zoals te zien is al lange tijd geen berichten meer geplaatst. Sorry voor de lange pauze. KGa jullie vanaf nu weer op de hoogte houden en met regelmaat wat plaatsen zodat de vorderingen in de vele projecten te zien zijn.
Kheb in de afgelopen wat kleine projecten van Reiko Kato afgerond. Een leuk kussen voor mijn moeder gemaakt van een merklap. Daarnaast heb ik nog een yogamat draagtas gemaakt. Dit is mijn laatste nieuwe hobby! Ik zal hier verderop in de week nog foto's van plaatsen.
Verder ben ik gisteren weer driftig bezig geweest met de huisjes. Ben bij huisje 162. Het komt wel ooit af maar ik vrees dat het project bij mij een 5 jarenplan gaat worden. Er gaat stiekem veel tijd inzitten :).
Vandaag kwam ik erachter dat er een nieuwe quiltwinkel opent in Den Bosch. Bossche Quilts & meer. Daar ben ik erg blij mee! Zeker nu ik sinds enkele maanden werk in Den Bosch en daar dan natuurlijk regelmatig naar toe kan gaan! Ik kijk er helemaal naar uit.
Groetjes,
Liefs
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten