donderdag 14 februari 2013

Nog meer bouwmateriaal!

Gisteren heb ik een pakketje met stofjes in m'n postvak gevonden. Conny is zo lief geweest me nog een hele berg scraps toe te zenden voor de huizenbouw! Superbedankt Conny! www.connysquilts.blogspot.com. Ik ben er heel erg blij mee en heb meteen een Conny huisje gemaakt. Het is nu wel heel gezellig aan het worden met al die huisjes van de quiltsters (Inge, Ans en Conny). Het maakt de huisjesquilt natuurlijk extra speciaal.  




Vandaag is het Valentijnsdag dat kun je echt niet missen (zoveel reclames op TV/Mail en in de winkels). 
We doen niet echt aan Valentijnsdag maar ga zo meteen voor m'n lieve vriend lekker koken. Heb ingrediƫnten van z'n lievelingsgerecht "kip tandoori" in huis gehaald en maak een fruitsmoothie als voorafje :)

De liefde van de man gaat door de maag, is een welbekend gezegde. 

Allemaal Happy valentine's day gewenst! 

Veel quiltplezier en tot snel.

Liefs Saskia

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien dat jij ook met de Huisjes bezig bent. En inderdaad, wat is het leuk om stofjes te krijgen van anderen, dat maakt je quilt extra speciaal!
    Mijn Huisjesquilt is sinds dit weekend geregen en ik ben juist begonnen met doorpitten.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen