woensdag 6 februari 2013

Bouwmateriaal huisjes


Afgelopen zaterdag ben ik gezellig een dagje bij Ans geweest. We hebben ieder aan verschillende projecten gewerkt en hebben toch weer wat vooruitgang geboekt. Met m’n huisjes wil het nog niet zo vlotten en denk toch echt dat het bij mij een tweejarig project zal zijn i.p.v. 366 dagen J. Ans is zo lief geweest om me flink wat stofjes uit haar scrapsbak te laten kiezen en zie hieronder het resultaat. Een flinke berg stofjes waar ik weer flink mee aan het bouwen kan jippeee. Superbedankt Ans voor de stofjes ben er heel erg blij mee! Zo komen er ook stofjes van jou in m’n huisjesquilt. Het eerste huisje van stofjes heb ik al af en past prima in de bonte straat.

Ga maar snel weer meer huisjes maken wie weet lukt het me om dit jaar alles nog eens af te krijgen. 

Veel Quiltplezier

Groetjes liefs,
Saskia

 Berg bouwmateriaal! Hop Hop snel aan de slag


Ans huisje


Maar liefst 6 straten af :)


4 opmerkingen:

  1. Ha Saskia,

    Het duurt misschien wat langer maar het resultaat ziet er goed uit!!
    Wanneer zie ik je weer?

    Groet Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis momenteel wat druk maar hoop in het voorjaar weer een dagje naar Vught te gaan en kunnen we daar afspreken. Gezellig weer eens bijkletsen want de tijd gaat snel :)

      Groetjes Sas

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi, al die huisjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat worden je huisjes leuk!. Als je nog meer lapjes wilt voor je huizenbouw: mail je adres dan even naar connysquilts@live.nl dan stuur ik je nog zo'n stapeltje bouwmateriaal als je ook van Ans kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen