woensdag 7 maart 2012

Pimp my Kitschen





Afgelopen paar weken ben ik niet veel bezig geweest met het bouwen van huisjes. Ik ben druk bezig geweest met het maken van pannenlappen en een bijpassende keukentafel versiering! Zie hierboven het resultaat. Op de bovenste 3 foto's is de keuken van m'n schoonouders te zien. Speciaal op kleur heb ik de pannenlappen en de keukentafel versiering voor hen als verassing gemaakt! Gelukkig is het goed in de smaak gevallen en zijn ze er erg blij mee. Ben nog niet zo'n profi maar ben op weg met de tot nu toe 3 paar gemaakte pannenlappen. Voor mijn moeder heb ik eerder voordat ik ben gestart met bloggen ook al eens pannenlappen gemaakt en begin het in de vingers te krijgen. Kzal eens kijken of ik hier nog een foto van kan plaatsen. Op de onderste foto zijn hartvormige pannenlappen (met chocolate chip cookies stof) te zien. Deze hangen nu in mijn eigen keuken :). Je krijgt met deze pannenlappen spontaan zijn in het bakken van deze koekjes (lekker!!). Nu snel maar eens starten met het bouwen van de huisjes. Ben een beetje achter geraakt.....

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pannelappen! Heb ze zelf nog nooit gemaakt, maar het zal vast niet moeilijk zijn, toch? Groetjes

    http://inekeberenschot.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je bericht. Tis zeker niet moeilijk. Heb de twee zwart met witte gemaakt adv twee blokken uit de civil war dairy quilt. De hartvormige zijn nog makkelijker te maken. het patroon van de bloem op tafel heb ik uit het boek Quilting in no time van Emma Hardy. Tis echt een leuk boek voor mensen met wienig tijd zoals mijzelf :)

      Groetjes Saskia

      Verwijderen
  2. Oohh, wat ben jij een kreatief ding, zeg! Doe mij ook zo'n schoondochter. Jammer, ik heb geen zoon meer in de aanbieding en jij hebt al een schoonmoeder. Ik heb trouwens een leuke schoondochter, hoor, maar ja, die maakt niet van die kekke pannelappen LOL
    Hartstikke superleuk, die pannelappen. De keukentafelversiering is ook énig.
    En nu hup weer aan de huisjes!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen