dinsdag 20 maart 2012

Lente Jippeee!


Vandaag is de lente eindelijk weer aangebroken! Je hoort het vandaag op tv/radio en leest het in de krant. Het weer was hier vandaag prima in het zonnige Brabant. Daar fleuren we allemaal van op. Je merkt meteen het verschil om je heen. Laat nu vandaag ook nog eens het fleurige boek bloemenquilts van Joen Wolfrom wat ik bestelt had op de deurmat vallen. Zo kan ik na een lange werkdag heerlijk bladeren in dit mooie boek met prachtige bloemenquilts. Dit boek is echt om vrolijk van te worden. Mijn dag kan niet meer stuk.

Liefs Saskia

4 opmerkingen:

  1. van zo'n boek kun je zelfs van een regenachtige dag lente maken: wat ziet het er superkleurig uit!
    Daar wordt een mens nou blij van!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo blij gemaakt te worden met een boek, dat heb ik ook altijd. Geniet!!! Fijne dag en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was hier even niet, eigenlijk was ik een paar dagen helemaal niet op welke blog dan ook, maar ik ben er nu even voor gaan zitten.
    Wat een leuk boek! Het ziet er aan de buitenkant al vrolijk uit. Heb je er al van genoten en iets uit gekozen?

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er zeker al van genoten. Weet al wel welk patroon ik als eerst uit het boek ga maken. Maar heb eerst nog heel wat Ufo' s af te maken voordat ik aan iets nieuws begin. Groetjes Saskia

      Verwijderen