zondag 22 mei 2011

Verjaardagskaart Moeder




Vandaag is mijn moeder jarig en gaan we straks gezellig samen met mijn moeder wat eten. Het cadeau dat ik voor haar heb bedacht is samen lekker gezellig high tea-en. Dat gaan we binnenkort ook doen maar voor haar verjaardag vandaag wilde ik haar graag alvast iets tastbaars geven. Ik heb daarom een kaart gemaakt zoals hierboven te zien is. Gezellige kaart met een theepotje, theekopje en een taartje. Ook heb ik er als finishing touch nog wat sterren op geplakt en op de hoeken een aantal rondje gemaakt met de YoYo maker van clover. Het was allemaal een beetje op de laatste minuut maar het resultaat mag er zijn. Het is ten slotte de eerste keer dat ik een kaart probeer te maken. Onderstaand vind je het verhaal hoe ik op het iedee ben gekomen kaarten te gaan maken.




Al een hele tijd heb ik het boek fast, fun & easy fabric postcards van Frankie Kohler thuisliggen. Zoals zoveel van mijn boeken liggen ze er en heb ik er nog niet veel mee gedaan :). Verzamelen is ook een hobby! Afgelopen keer op de quiltkampioenschappen in veldhoven heb ik fast 2 fuse (heavy weight /interface)gekocht. Dit verkocht Maaike Bakker en ze gaf aan dat het ook ideaal is voor het maken van kaarten. Dit bracht me op het idee om maar eens te starten met het maken van kaarten. En ja het spul is inderdaad perfect voor het maken van kaarten. Het is aan beide zeide te bekleden (plakt aan twee kanten) en erg handig dus. Het spul is zelfs uitwasbaar mocht je iets gaan maken wat extra versteviging nodig heeft. Kortom het maken van een kaart is heel erg leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten