vrijdag 6 mei 2011

Officieel tenstoontelling bandje

Vandaag weer een dagje aan het werk. Iedereen vraagt op mijn werk naar het bandje dat ik nog om mijn arm heb zitten. Echt grappig ze denken dat ik naar een of ander hip dancefestival ben geweest hihi :). Vervolgens leg ik ze natuurlijk uit dat ik gisteren de gehele dag op de Open Europeesche Quilt Kampioenschappen heb gestaan in Veldhoven. Ze weten inmiddels op mijn werk goed wat het quilten en patchen inhoud dus verdere uitleg was niet nodig.

Echt speciaal dat ik gisteren in plaats van bezoeker nu zelf bij de stand mysterie Quilts uitleg mocht geven. Ik heb samen met Mandy de gehele dag met veel plezier uitleg gegeven over de Mysterie Quilts " Home Sweet Home" van de Quilterij in Den Bosch. Het is erg leuk te zien wat de verschillende resultaten van deze mysterie zijn en hoe verschillend deze wel niet zijn. Het ontwerp is van Francoise Maarse en iedereen heeft met deze mysterie middels kleur en invulling een hele andere quilt gemaakt. Dit vind ik persoonlijk altijd superleuk aan de mysterie projecten van Francoise. Mijn eigen quilt hing er niet bij (niet af eigen schuld :(natuurlijk)maar dit mocht de pret niet drukken. De hele dag gezellig praten met andere quiltsters en ze enthousiast maken over het mysterie project gaat bijna vanzelf omringt door al die prachtige quilts. Af en toe een taalbariere (frans, deens etc.)maar met wat gebaren kwam de boodschap volgens mij toch goed over. Morgen mag ik wederom naar de tentoonstelling en ga ik zelf alle prachtige quilts bezichtigen als bezoeker. Heb er weer veel zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten