vrijdag 27 maart 2015

Geboren!

Op 6 maart ben ik moeder geworden van een mooie dochter! Ze heet Miley en we maken het heel erg goed samen. Wonderbaarlijk dat ze enkele weken geleden nog in mijn buik zat. Op slag verliefd ben ik geworden  op zo'n lief klein meisje. Het is echt genieten zo de hele dag met haar samen te zijn. Van quilten zal de komende weken niet veel komen. Haar boxkleed en kabouterquiltje zijn bijna af. Ik zal binnenkort echt eens waf foto's gaan plaatsen. 

Liefs en groetjes,
  1. Saskia

3 opmerkingen:

  1. oh, ik wist niet eens dat je zwanger was! Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Wat een schattige naam!!! Heel veel geluk en gezondheid gewenst!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Geniet van elk moment!

    BeantwoordenVerwijderen