maandag 20 oktober 2014

Zwanger Jippeeee!


Op dit moment ben ik 20 weken en 3 dagen zwanger van een gezonde kleine meid! Ik ben dolgelukkig :) Ik zit helemaal op een roze wolk zoals ze dat altijd zeggen.
Afgelopen jaar is er heel veel gebeurd in m'n leventje en heb mijn blog flink verwaarloosd. Uiteraard heb ik me wel bezigehouden met quilten en patchen. Nu ben ik bezig met het leuke kabouterquiltje van Maaike Bakker en Françoise Maarse. Het is zelfs het thema van de babykamer geworden. In de kamer komt alles wat te maken heeft met kabouters en bos dus dat gaat een leuke boel worden. Foto's van de vordering volgen uiteraard nog.
 
Komende donderdag ga ik met Ans een dagje gezellig naar de OEQC in Veldhoven en kijken of ik nog wat leuks in het thema Kabouters kan aanschaffen.
 
Tot snel.
 
Groetjes en liefs,
Saskia
 

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk, in verwachting van een klein meisje! Heel veel geluk!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Wat een eer onze kabouters in de baby-kamer. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd! Wil graag zien wat je allemaal gaat maken voor je kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen