zaterdag 7 juli 2012

Little Carrousel deel 8 & 9 + concert Queen of pop

Afgelopen donderdag had ik deel 9 van de mysterie Little Carrousel in m'n brievenbus te pakken. Intussen heb ik uiteraard deel 8 het leuke stichery olifantje helemaal af en kregen we de opdracht in deel 9 alle gemaakte blokken in elkaar te zetten. Dat heb ik natuurlijk ook meteen gedaan zie hieronder de resultaten. Het middenstuk met het rijtuig, olifant en paard oogt naar mijn idee nog wat kaal. Hier ga ik zeker nog wat op verzinnen.




Verder heb ik dit weekend weinig tijd om nog wat aan m'n projecten te werken. Vanavond ga ik met m'n schoonzusje naar het te vette concert van de Queen of pop Madonna. Ze treed vandaag en morgen op in de ziggodome met haar MDNA tour! Heb er echt superveel zin in. We vertrekken zometeen al i.v.m. de verwachte drukte in A'dam arena area. 

Chester ligt graag te slapen op m'n spullen. Hier ligt hij lekker lui te zijn op de map waar m'n patronen inzitten.

Kwam er van de week achter dat ik de instellingen van m'n blog niet goed had staan. Vanaf heden zou het voor iedereen die dat graag wil (wel/geen account) mogelijk moeten zijn een reactie achter te laten.

Iedereen nog een fijn weekend gewenst!

Groetjes en Liefs 
Saskia 







3 opmerkingen:

  1. Wat een lief olifantje is het geworden en je carrousel is prachtig, met de bloemetjes er onder.
    Heel veel plezier bij Madonna, in Ziggo dome
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat ga ik dan maar meteen proberen.

    Je quiltje ziet er goed uit! Ben benieuwd wat je als aanvulling gaat verzinnen.
    Veel plezier bij het concert.

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mandy,

      Bedankt voor je berichtje.

      Gelukkig het plaatsen van berichten staat nu goed ingesteld!

      Het concert was echt te gek! Zou er zo weer naar toe gaan.

      Groetjes Saskia

      Verwijderen