zondag 15 juli 2012

Bernina Inspiration gratis

Afgelopen donderdag lag de Inspiration van Bernina in de brievenbus. Het is deze keer een special wonen en alles in het Nederlands. Ik ga dit tijdschrift een jaar lang gratis ontvangen. Het enige wat je ervoor hoeft te doen is je eigen Bernina te registeren op de website. http://www.bernina.nl/news_detail-n189-r0-i8603-sNL.html. Ik zou zeggen ga je snel melden op de website dan krijg je dit leuke tijdschrift gratis toegezonden!

Eerder gaf ik al aan flink gewerkt te hebben aan het in de verkoop krijgen van ons appartement. Het appartement of met een chique woord maisonnette genoemd staat nu op funda! De makelaar heeft inmiddels ook mooie folders laten drukken en op de bus gedaan. Nu is het alleen maar wachten tot er mensen komen kijken. 


3 opmerkingen:

  1. Jammer, ik heb geen Bernina.
    Heel veel succes met de verkoop van jullie appartement.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik eerst ff een Bernina kopen LOL
    Succes met de verkoop van je appartement!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend je maisonnette verkopen ;)
    Zorg dat je in je new home een gezellig quiltkamertje kan inrichten :)
    Succes

    Groet Mandy

    BeantwoordenVerwijderen