zondag 13 mei 2012

Cadeautjes!



Ben echt een geluksvogel! Afgelopen week ben ik in de prijzen gevallen bij de give away van Ineke (http://inekehulzebos.blogspot.com/). De bovenstaande prachtige fleurige bloemenstofjes heb ik gewonnen. Kheb al flink wat ideeën voor de stofjes. In ieder geval ga ik de tulpenstof terug laten komen in m'n huisjes (foto volgt verderop deze week nog). In ieder geval superbedankt voor de stofjes Ineke!


 Ik kreeg deze week ook nog eens 5 klosjes garen (mako 50) van Aurifil toegezonden. Dit kreeg ik nog cadeau bij de workshop van Reiko Kato in Veldhoven (OEQC). Dit garen is echt superfijn voor applicatiewerk. Ik kan het nu goed gebruiken bij het applicatiewerk van het huisje naar een ontwerp van Reiko Kato. 

Groetjes en liefs Saskia

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's Saskia en wat heb je de lapjes mooi als een waaiertje neergelegd!!! Veel plezier er mee!!! Ik heb een poosje terug ook dezelfde soort garen gekregen, zal het ook eens proberen voor applicaties!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen