donderdag 16 februari 2012

Laatste deel orde in de chaos scheppen

Stap 9: Het maken van de straten (sashings en cornerstones).
Resultaat paperpiecen.

Stap 8: Paperpiecen van alle delen.

Stap 7: Puzzelen welk stofje komt waar. Op een zelfgemaakte blokkenrol is het makkelijk puzzelen.

Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij geweest en heb flink kunnen werken aan de huisjes. Het was vandaag echt weer om binnen achter de machine te zitten met de katten (Chester en Star) naast me op de stoel. Bovenstaand zijn de laatste stappen te zien. Kheb nu de juiste werkwijze/systeem te pakken en heb totaal 12 huisjes klaar. Nu op naar de volgende 354 huisjes:)

2 opmerkingen:

  1. Jemig, wat ben jij goed georganiseerd, zeg! Dit ziet er allemaal wel heel strak uit. Het resultaat van je vrije dag is top! Wat een gezellige straten. De hoeksteentjes zijn echt leuk bedacht!

    PS: ik ga nu een 5e (!) poging doen om die twee rot woorden te typen,. Blogger is echt helemaal gek geworden. Ik heb bij mij de woordverificatie eruit gegooid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your houses! The cornerstone fabric is perfect.

    BeantwoordenVerwijderen