zondag 12 juni 2011

Mysterie Patch Parade deel 8






Afgelopen vrijdag stond wederom in het teken van Quilten. Wat is er niet beter je vakantie te beginnen met twee dagen achter elkaar bezig te zijn met het quilten. Samen met Ans zijn we vrijdagochtend gezellig naar Den Bosch gegaan voor de Mysterie bij de Quilterij. Dit is een 12 maanden project gestart vorig jaar november. De ontwerpster van het project is Francoise Maarse van de Quilterij. Iedere maand hebben we bij haar een bijeenkomst waarop weer een deel van de mysterie bekend gemaakt word. Vrijdag kregen we de patronen voor deel 8 alweer. Ik loop helaas een beetje achter en zal de komende twee maanden flink aan de bak moeten wil ik voordat ik met school start alles een beetje bijgewerkt hebben. Dit zal een flinke uitdaging worden...


We hebben beide stof gekocht bij de Quilterij voor de achterkant en de bies van de patch parade quilt. Zie hierboven een foto van de peachtige stoffen die ik uitgekozen heb.


In de middag zijn Ans en ik na de bijeenkomst nog fijn de stad ingegaan en hebben we een lekker Bossche bol genuttigd op het terras aan de markt. Die Bossche bollen zijn echt te lekker en die horen bij een dagje Den Bosch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten