zaterdag 2 juni 2012

Zomer in Toscane en Tropische stranden

Eindelijk heb ik weer wat afgekregen! Een tweetal affo's. Zoals je misschien eerder op mijn blog hebt gezien ben ik een fan van borduurkussens (merk: vervaco). Ik heb er inmiddels ook 6 helemaal af. Dit zijn de laatste twee. De ene een heerlijk zandstrand met palmbomen met heldere blauwe zee en de andere een mooi zomers Toscaans landschap. Zo krijg je toch echt zin in de vakantie die gaat komen! Heb de kussens gezellig op m'n nieuwe stoelen gelegd. Nu kunnen we heerlijk met het mooie weer op ons balkonnetje gaan genieten.




Groetjes en allemaal nog een fijn weekend gewenst!
Saskia

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke zomerse kussens.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kussens! Staat leuk op die stoelen.

    Groetjes,
    Inge

    PS: mijn huisjesaantal staat op 140, maar ik zit in een dip, ben ze helemaal zat, errug...... Ik zet ook al weken niks op mijn huisjesblog, geen zin in steeds hetzelfde, pffff.... Hopelijk komt het weer goed, ooit, zucht!

    BeantwoordenVerwijderen