zaterdag 14 april 2012

125 jarig bestaan Appie!

Wat hebben ze toch leuke spulletjes bij de Appie. Het kartonnen winkeltje (uit de tv reclame) en de bijbehorende spulletjes zijn helemaal leuk. Vervolgens kwam ik deze prachtige blikken speciaal ontworpen voor het 125-jarige bestaan van Appie tegen. Ik kon deze natuurlijk niet laten staan....Zijn ze niet verschrikkelijk schattig!!!!!! Ze hebben de blikken in drie kleuren (groen, rood en blauw). Zelf heb ik de bovenste twee gekocht. Denk dat ik er eentje voor snoepjes ga gebruiken en de andere voor een quilt spullen. Mocht je interesse hebben adviseer ik je snel naar AH te gaan want volgens mij zijn ze snel weg( ze kosten 2,50 euro per stuk).

2 opmerkingen:

  1. Ja, heel leuk zijn ze! Maar ik heb al zoveel doosjes en blikjes, dat ik het toch maar niet doe
    ;-).
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo, ik heb ze nog niet gezien....heel gevaarlijk en ik doe vandaag niet zelf de boodschappen!

    BeantwoordenVerwijderen