zaterdag 28 januari 2012

Orde in de chaos scheppen

Stap 3: Scraps sorteren
Stap 2: Lapjes/scraps zoeken
Stap 1: Bakjes zoeken
Vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn eerdere pogingen tot het maken van de huisjes niet echt spoedig verlopen. Ik heb m'n werkwijze flink aangepast en hoop nu wat vaart te kunnen maken. Ik probeer door het bovenstaande stappenplan in ieder geval orde te scheppen in de chaos van alle lapjes en scraps die ik inmiddels heb verzameld. Het stappenplan is natuurijk nog niet compleet en de foto's van de volgende stappen (4,5,6,7) verschijnen snel ook nog op mijn blog. Hopelijk gaat het me dan toch lukken op 31 december 2012 alle huisjes af te hebben.


3 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je volger op mijn blog bent geworden. Leuk, zo'n jonge quiltster.
    Je stappenplan is grappig, maar super efficiƫnt. Ik ben benieuwd naar de volgende stappen en kom zeker nog eens kijken!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je berichtje. Het quilten is echt onderdeel van m'n leven geworden en ben blij dat ik deze leuke hobby heb ontdekt. Inmiddels heb ik alweer wat vervolgstappen voor de huisjes vermeld. Khoop dat andere er ook wat aan hebben.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gosh wat een lapjes lapjes lapjes! Idd, even wat orde scheppen, maar ze worden wel heeeel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen